imaslpr tvde mail yazıyor aslında ben bi numara bulmuştum konuştum ev adresini filan uydurma yazdıysanız gecmis olsun başıma geldi kart kapattırıp yenisini aldim. Acayip cins bi numaraları var ararken korktum ama Türk temsilci bağlandı sagolsun hic yardımcı olmadi hattimi da kapattirdim kendi telefonum ustune bağlıydı yeni numarayi alan şifremi unuttum der bir guzel bedavaya kullanır dedim ama yine yardimci olmadılar cidden pişmanlıklar. Bir kere de ürün aldim teslim edildi dedi gelmedi yine temsilci bulamadım form doldura doldura 1 ayda zor iade aldim en güzeli amazondan uzak durmak.