Kızlar 2 ay olcak neredeyse hayat bos hersey aynı düşüncesine kapılalı fulsac içiyordum 9 aydır etki etmiyor sanırım diye önce dozunu yükseltti günde 3 içiyordum daha sonra duxed ile ilacımı degiştirdi doktor ama hiç bir degişiklik yok 1 oglum var 6 yasında o sıkılıyor ben sıkılıyorum inanın hic birşey yapmak gelmiyor içimden hayatımda degişiklik olsun istiyorum sürekli işe mi girsem diyorum bilmiyorum yapabilirmiyim lise mezunuyum pek fazlada iş olanagım yok maalesef çay temizlik tarzı düşünüyorum bilmiyorum baska ne tür bir iş yapabilirim uygun olur. Neyse işte sürekli bu düşüncelerde bogulup kalıyorum ne yapacagımı sasordım artık