onay02 Bebeğim 21 Aylık gündüz tek uykusu var akşam 21.00- 21.30 civarı uyuyor sabah 8 gibi uyanıyor öğlen 1-2 gibi uyuyordu son 1 haftadır asla uyutamıyorum savaş veriyoruz resmen öğlen uykusunu almayınca da çok huysuz oluyor erkenden uyumak istiyor nasıl düzene sokabilirim acaba 🤔
beyzanuroz onay02 benim kızım da 24 aylık oda uyumak istemiyor ama zorla uyutuyorum yoksa akşama kadar yine eziyet ediyor uykusu geldiği için değişik bir döngü içine girdik galiba
3kedili2bebekli onay02 vazgeçmeden devam etmelisiniz bu aylarda oluyormuş bugün yapay zekaya sordum bende bir iki ay surup geçiyormuş 🥺
aybarssena onay02 benimkide 21 aylık 20 aylıktan beri zor uyuyor. Ve kısa uyuyor eskiden 2,5 saate yakın uyurdu şimdi sabah 9 da kalkıyor 14:30’gbi 1 1,5 saat uyuyor. Akşam utanmasa 12 den sonra yatacak ama zorla 22:30 gibi yatırıyoruz
ikrasmommyy Siz bensiniz şuan 😢 kızımda 21 aylık ve assssla gün içinde uyumak istemiyor bu durumla ilgili post açacaktım artık çünkü çok can sıkıcı bir durum henüz iki yaşında bile değil gündüz uykusunu bırakmasını istemiyorum ama kızım çok direniyor uyumamak için
onay02 ikrasmommyy Aynı gerçekten daha çok küçük en az 3 yaşına kadar uyuması lazım zorlamak da istemiyorum asi olmasın diye benden köşe bucak kaçıyor uyutucam diye 2 yaş sendromuna erken girdik sanırım 😒
onay02 beyzanuroz Ben zorla uyutmaya çalışınca kıyamet kopuyor resmen kusana kadar ağlıyor içim el vermiyor öyle ağlayınca da iki gündür uyumuyor düzeni iyice bozulacak 😒
onay02 3kedili2bebekli bu iki ayda kafayı tırlatmasak bari 😄 öyle böyle bir kriz değil valla sesimizi biri duysa çocuğu öldüryorum sanarlar 🤦🏻♀️
HELELEKADIN 3kedili2bebekli benimki de 22 aylık iki haftadır öğlen uyumuyor 10 dakika sürüyodu uykusu sabah 10 da kalkıyordu bugün 6 da kalktı ve öğle uykusunu 1.45 dakika uyudu ama dün gece 8 de uyumuştu bugün öğle uykusu yaptı 8 de asla uyutamam aşırı saçma bir döngüye girdim bende 😅
onay02 papatyatanesi demekki her bebek bu aylarda böyle oluyormuş anladığım kadarıyla 🫠 Hepimize bol sabırlar diliyorum 🤦🏻♀️
3kedili2bebekli onay02 ya biraz daha geç saate çekin öğle uykusu saatini etkisi olacaktır yarım saat kadar bir de uyku oncesi dışarı çıkarın bizde çok etki ediyor 10 dk da olsa 😂
onay02 3kedili2bebekli yarım saat bir saat derken zaten akşam oluyor 😅😅 Dışarı çıkarmam imkansıızz hava felaket soğuk kar buz yaz olsa dışardan gelmeyiz. En fazla balkona çıkarız herhalde 😂😂
3kedili2bebekli HELELEKADIN sabah 10 da kalkıp uyumamasi normal ama en azından 8 de kalkmalı ki uyuyabilmeli 😂 uzun süre sonra ilk defa uyku konusunda zorlanıyorum çok ağır geldi ya 😂
onay02 HELELEKADIN bizim daha sabah 8-9 u geçtiği görülmedi hatta bazen 7 de bile uyanıyor ama aslaaa uyumak istemiyor öğlen 🫠🫠🫠
HELELEKADIN 3kedili2bebekli sabah 10 da kalkınca benim için iyi oluyodu aslında uyuyodum ne güzel uzun zaman sonra 6 da uyanınca zombiye döndüm 😂😂 gerçekten uykusuzluk üstüne inatlaşma falan aaaayyyhhh yani çok zor ya 🥲😅
MommmyAS Bence zorlayın uyku öncesi hareketli oyunlar oynatip yormalisiniz. Şubat’ta 3 yaş olacağız hala uyuyor öğlenleri
onay02 MommmyAS Benim yormama hiç gerek yok ki zaten aşırı hareketli koltukların tepesinde zıplar toplarıyla oynar kız çocuk olmasına rağmen aşırı hareketli hatta her gün müzik açıp roman havası filan oynarız bebekleriyle oturup evcilik falan oynamaz odadan odaya gezdirir bebeklerini bi yemek yerken oturuyoruz. Zorladığım zaman kusana kadar ağlıyor sakinleştiremiyorum nefesi kesilecek diye korkuyorum valla travma yarattı bende sıpa 🫠🤦🏻♀️
3kedili2bebekli onay02 balkonda işe yarıyor ben balkona kaydirak koydum o soğukta 2-3 kayıp hava almış oluyorlar bence iş görür 😂
HELELEKADIN onay02 sabah 7 de çok erken uyuması lazım aslında ya gece uykusuna kadar nasıl dayaniyolar anlamıyorum 🤦