Asliiiiiiiiii 19 ay önce ikinci sezeyanımı oldum öksürürken hapşırırken dikiş yerlerim çok acıyor bir anda otururken iki büklüm oluyorum sanki 15 20 gün önce ameliyat olmuşum gibi ilk sezeryan dan sonra böyle bir problem yaşamamıştın normal mi yaşayan var mı?
derya1414 Asliiiiiiiiii Üzerinden baya zaman geçmiş bi doktora mı gitseniz o kadar şiddetli olması normal gibi gelmedi.
Kumsalin_Annesii Asliiiiiiiiii yaa bende de var bugünlerde durduk yere ağrıyor acıyor. 2. Doğumum 5 ay oldu doğum yapalı. Ben de anlam veremedim devam ederse doktora gitmeyi düşünüyorum
Mixleydi Benim 15 ay oldu ama o kadar değil ya evet arada yorucu işlerde ,gerilince sızlıyor ama öyle şiddetli değil
Asliiiiiiiiii derya1414 son zamanlarda olmaya başladı bu durum o yüzden bilemedim gitsem mi gitmesem mi