Merhaba kızlar ilk zamanlar iştahsız bir bebek olduğu için sadece yemek yerken açıyordum ama son zamanlarda şu işimi de halledeyim bunu da yapayım diye diye uzattım. Biliyorum benim hattam. Cocuğum acayıp hırçın olmaya başldı her istediğini ağlayarak yaptırmak istiyor bende artık ekranı tamamen hayatımızdan çıkarma kararı aldım. Bugün 1. Gün şuan öğle uykusunda iyi gidiyoruz şükür. Bir kaç kere telefon için ağladı ama dikkatini başka yere çektim. Oyun oynuyoruz boyama yapıyoruz yemeği bile beraber yaptık. Erkanı kesen anneler cocuklarınız tahmini kaç gün sonra ekranı aramamaya başlıyorlar? . Bu arada şuan bile aşırı derecede fark etti çok daha sakin ve uysaldı bu sabah. Bana bol şans dileyin duanızı esirgemeyin. Ha bide gün içinde neler yapıyorsunuz onu da sormuş olayım