Benim oğlumda 2 hafta önce sünnet oldu. İlk bir iki gün hafif sızıntı şeklinde kanama bizde de oldu ve doktor normal olduğunu söyledi. Ancak bize bezi sıkı bağlayın demedi; aksine karton bardak kullanmamızı, badisinin çıtçıtlarını bile kapatmamanızı ve tutarken pipiye baskı yapmamamızı söyledi.
Bir de bizde karton bardak ciddi pişiğe yol açtı, neredeyse sünnetten daha çok rahatsız etti. Bardak değen yerlere ve pişiklere hamazinc sürdük. Belki sizdeki huysuzluk da bizimki gibi pişikten olabilir, o da aklınızda bulunsun.