bebeklianneee Üç gün gecikti illa sabah mi olması lazım idrar testi yoksa bu saate de yapsam çıkar mı
Elfgrn bebeklianneee Zaman farketmez. Kandaki beta ısrara geçtiyse her türlü çıkar. Sadece sıvı alımını kesin arada 2 saat olsun.
princessmom_ bebeklianneee Saat farketmiyor. 1-2 saat önceden sıvı alımını bırakırsan daha net sonuç alırsın. Bizede haber ver yapınca 😊
3kedili2bebekli bebeklianneee evet geciktiyseniz çıkar ben gayet bu saatlerde çıktım aldım geldim yaptım kahve içerken 😂
bebeklianneee Beyninizikullanmakucretsizdir ay inşallah yoktur korkuyorum yarın sabah yapicam ben bekleyeyim ya
esraalic bebeklianneee sanmıyorum ya çıkar bence eğer varsa ben öğleden sonra falan yapmıştım galiba doğruydu 🤷
3kedili2bebekli bebeklianneee evet yapın yaptınız mı sonux nedir ne istiyorsunuz pozitif mı negatif mı ☺️
aysebb bebeklianneee Zaten gecikme varmış her türlü çıkar yapabilirsiniz. Şüpheli ilişkiniz olmuş muydu ?