Yardım eder misiniz? Bardağın içine su koydum pipetle gösterdim yok olmadı mum aldım kaç defa gösterdim yine olmadı değişik fikri olan var mı? Yoksa ısrarla devam etmelimiyim birde üflemek bir gelişim konuşma göstergesiymiş baktıgım kadarıyla bilgi verirmisiniz