KendiEvimdeDeplasmandayim miniksincabim ben anakucağı gönderecektim gardroptan sattım kargolar almadı ebatı büyük diye. Yatağı da almazlar diye düşünüyorum ama bilemedim
Pinrrr miniksincabim evet ben park yatak aldım 750 TL ye yataginida hediye etti saolsun yatağını rulo yapmıştı besigide katlayıp içine koymuştu sorunsuz geldi bayadir kullanıyorum
miniksincabim KendiEvimdeDeplasmandayim olabilir büyük ihtimalle yatak için beşik için nakliyat gerek hshshs letgoya baktım ama sürekli kusurluydu
KendiEvimdeDeplasmandayim miniksincabim yakında olması daha iyi ya inşallah bulursunuz letgodan falan sağlam ☺️
miniksincabim KendiEvimdeDeplasmandayim baktım aslında ama hep bı kusuru var bide boya zımpara vs uğraşmak istemedim sanırım istediğim şekilde olmayacak gibi
miniksincabim Pinrrr park yatağın katlanma durumu güzel varda benim kızım artık park yataga sığmıyor daha büyük bişey arıyordum o şekilde zor sanırım 🥲