mavigibibakti Neler verdiniz? Benim bebeğim sadece anne sütüyle besleniyor Dr a göre persentil sınırında yani zayıf bi bebek :( 5. Ayda başlayalim dedi ama ben sabredemiycem sanırım
aslanimalp mavigibibakti doktorunuzu dinlemeniz daha iyi olur sindirimi gelişmesi açısından ama burada 4 aylıkken tadımlara başlayanlar da vardı doktor onayı ile. Ek gıda gibi düşünmeden sadece tadım olarak yavaş yavaş giriş yapabilirsiniz de. Günde 1,2 çay kaşığı gibi
happygirl8_ mavigibibakti ben 4 aylıkken başlamıştım doktora da sormadan 😂tabi siz sorunda ev yapımı yoğurt verebilirsin 4+ pirinç unları var onları verebilirsin meyvelerle tatlandırıp
aydint 4 buçuk küçük noraz,sindirim ve boşaltım sistemi için doktorun dediğini yapmanızı tavsiye ederim, sınırdaysa acele etmenize gerek yok
Esrakdr mavigibibakti ben başladım çok şükür ben bir sorun yaşamadım. Zaten çocuk kendini belli ediyor benim kızım biz yemek yerken uzanıyordu ağlıyordu falan bende ufak ufak başladım çok memnun oldu :)
yenibir berivann0 aslında göz kararı tabağa koyuyorum o şekil veriyorum hani çok rahatsız olmasın hemde doysun diye
berivann0 yenibir bende veriyorum ama mama reddi oldu bizde bu 3 gündür içmiyor diş mi atak mı veya ek gıda verdiğim için mı bilemedim meme de almıyor uykuluyken gece alıyor
yenibir berivann0 evet bende de gündüz memeyi çok almıyo malesef gece vakti alıyo ama gündüzleri mama içiyo ek gıdayla beraber yeterli oluyo bizde
yenibir berivann0 bazı bebekler büyüdükçe sevmezler sende ek gıdayla bu arayı kapatabilirsin sıkıntı yapma bence arada emzirirsin de tamamdır
berivann0 yenibir inşallah düzelir 3. Aydan sonra meme reddi oldu hala da geçmedi gitti bı geçseydi zaten mama vermezdim hem emzirme hem ek gıda öyle devam ederdim hayırlısı geçmesini bekliyorum bı an önce