balbadem48 Oğlum hiç durmadan ağlıyor sadece kucak istiyor uyku da yok gündüz nerdeyse ne yapsam olmuyor onu sürekli kucağımda gezdirsem kızım ilgisiz kalıyor yemek yapamıyorum kendim yiyemiyorum içemiyorum sıfırım yani normal mi doktora mı götürmeliyim
cileklitursu balbadem48 kucakta sakinleşiyorsa normal benim bebeğimde öyleydi gerçi 5 aylık halada öyle de senin uykuya geçişte özellikle eğer kanguru yada slingte duruyorsa öyle işlerini hallet zor biliyorum ama elden de bir şey gelmiyor özellikle desteksiz bakıyorsan
balbadem48 cileklitursu desteksizim ama sürekli ağlıyor bende bazen mecburen bırakıyorum ağlıyor öyle