kaygiliannee Merhaba herkese. Önerdiğiniz, kullanıp memnun kaldığınız hava nemlendiricisi var mı acaba
aysebb kaygiliannee Ben 3 ay önce Bebebao diye bir marka aldım. Bebebao pufi 5 tl ultrasonik buhar makinası diye geçiyor. Hem Trendyol hem Hepsiburadada mevcut. Çok memnunum. Dokunmatik panel, yağ hazneside var ama hiç kullanmadım