
Merhaba bebeğimin sol yanağında böyle geçmeyen kızarıklık var dr gittik alerji olmadığını bebeklerde temastan vs hassasiyet olduğunu söyledi bir yaşından sonra çoğunlukla yok oluyormuş hipokort diye krem verdi ama o da geçirmiyor 2 3 gün sürüyoruz düzelir gibi oluyo yeniden kızarıyor belliki kaşınıyor da çünkü eli hep orda ve kanatıyor bazen kuruluk olduğu için böyle bi durum yaşayan ve geçirebilen varmı ne yapmak lazım başka acaba