pimpiriklianne43 Arkadaşlar balik yagi açıldıktan sonra ne kadar sürede bozulur günde 1 çay kaşığı kullanıyorum 210 ml çoğu duruyor 3 ay olmak üzere açılalı yenisinimi almam gerekiyor
_Pnr_Kmrc_ pimpiriklianne43 bende önceden 3 ay dolunca şişe bitmeden atıyordum ama artık atmıyorum o şekilde veriyorum bi sorun yaşamadım yanlış yönlendirmek istemem ben devam ediyorum tercih sizin
myavocado pimpiriklianne43 Markaya göre değişiyor mu bilmiyorum, miller kullanıyoruz 3 ay ömrü. Açıldıktan sonra üç ay geçtiğinde bitmese de atıp yeni alıyorum. İçerisinde yazar aslında veya eczaneye sorsanız en net bilgiyi oradan alırsınız.
pimpiriklianne43 _Pnr_Kmrc_ acikcasi çok pahalı insanin içi gidiyor ama bozuluyorsada asla çocuğuma vermek istemem kutusunda hiç birsey yazmıyor
livanurvealpinannesi61 _Pnr_Kmrc_ zehirleme riski var bozuluyor eğer 3 ay içinde tüketin yazıyorsa 3 ay geçince kullanmak zararlı. Küçük ml alabilirsiniz wellcare kullanıyoruz biz ml olarak az 3 ay olmadan bitiyor yani
_Pnr_Kmrc_ pimpiriklianne43 yani bence bozulmuyordur buzdolabının kapı gözünde saklıyorum ben bozulsa kokusu değişir ve köpürme oluyormuş anlaşılır bence 3 ay muhabbeti 3 ay kullanıp ara verilmesi konusu bazı çocuklarda 3 ay kullanıp ara veriliyor
pimpiriklianne43 _Pnr_Kmrc_ antibiyotik lerde nasıl yazıyor aslında bozuluyorsada onlarda da yazması gerekmezmi insan nasıl bilecek
myavocado _Pnr_Kmrc_ yok üç ay muhabbeti o değil. Açıldıktan sonra üç ay geçince kullanım tarihi geçmiş oluyor, kullanmamak gerek. Özellikle söylemişti hem doktor hem eczacı. O kullanma ara verme durumu ayrı, onu doktoru gerek görürse o şekilde kullandırır.
_Pnr_Kmrc_ myavocado teşekkürler bilgilendirdiğin için ama her doktor farklı bi görüş savunuyor bugün sordum aynı şişeyi kullan dedi calpol için geçerli açıldıktan sonra 3 ay geçince çöpe atmalısın dedi
pimpiriklianne43 livanurvealpinannesi61 yok kutuda yazmiyorda bende ondan almak istiyorum birdahakine acaba size zahmet olmazsa resmini atabilirmisiniz bu epa değeri yüksek olandanmi sizinki
livanurvealpinannesi61 pimpiriklianne43 wellcare Omega 3 bizde ki epa DHA değeri yüksek evet resim koyamıyorum canım
seyma10 pimpiriklianne43 benim doktorum her gun bi tatli kasigi demisti hep dolapta sakliyorum atmadum simdiye kadar bozulsa farkli olur tadi goruntusu etkisi belki azalabilir bence
pimpiriklianne43 seyma10 hangi balik yagi ve bebeginiz ne kadarlık bize 1 çay kaşığı dedi şişede büyük boşuna gidecek daha yarısına gelmeye bile çok var