Aynisini birbir yasadik. Hatta burda da cok kez paylastim. Bize de dr sut alejisi soyledi ozel mama yazdi falan. Iki hafta oyle devam ettik, sonra cocuk alerji uzmanina gittik, onun sayesinde alerji olmadigini anladik ve durum duzeldi. Ek gidaya gecene kadar gercekten sagi solu belli olmuyordu. Bazen kabzdi bazen fazla yapardi. Ama ekngidadan sonra duzenli oldu