Gündüz uykularımızda sıkıntı yok ama gece olunca 01.30 gibi uyanıp 3 bazen 4 buçuğa kadar uyutmakla uğraşıyorum. Nerede hata yapıyorum yardımcı olur musunuz? 9 buçuk aylık bu arada. 8 buçuk aylık olana kadar her şey çok güzeldi ama yaklaşık bir aydır geceleri benide kendinide perişan ediyor. Neden bir bebek mamasını içtikten sonra bir türlü uyumaz? Sürekli patpat yapmamı istiyor🤦🏻♀️