Oda nemi 40 ile 60 arasında olsun . Burnunu 2 3 saatte bir serum fizyolojik ile açın . Asla tıkalı olmasın burnu . Soğanı ikiye kesip karanfil batırın faydasını gördüm ben. Bu arada çok Küçük olduğu için ilerleme ihtimali biraz yüksek . Mutlaka doktora götürün öksürük durumlarında