Merhaba oğlum 10 aylık olacak gece 3 te bir uyandı saat 05.15 hala daha dalamıyor ben artık ne uyku eğitimi ne sallama hicbir seyi yapamıyorum fayda olmayacağını dusunuyorum kendiliginden ne zaman gecer arkadaslar tiksiniyorum hayattan ya? Hani kendi yatagında yTmayı gectim zaten oraya koyar koymaz agliyor da simdi yanıma yatırıyorum dalınca kucakta yine uyanıyor ayakta duracakmısım hep