uykusuzanne872 Oğlum 10 aylık oldu. Yaklaşık 1 haftadır yastıkta yatmak istiyor. Uyurken beşiğine koyarken uyanıp bçr anda yakama yapışıyor kafası yastığa değince sakinleşip anında uyuyor. Yastık risk diyorlar ne yapacağımı şaştım
kizinaasikbiranne uykusuzanne872 2 yaşına kadar yastık kullanmadım şu an da yün yastık kullanıyorum 😊
edayilmaz uykusuzanne872 1 yaşına girecek ayın 12 de ben kullanıyorum 4-5 aydır şuana kadar da bir sorun yaşamadım( küçük ve ince yastığımız )
zeynomurat uykusuzanne872 biz 2.aydan beri kullanıyoruz solunumla ilgili biraz sıkıntı yaşıyoduk doktor rahat nefes alsın die bi tık başını yükseltin demişti
cennetasel1504 @“21ask08” Benim kızımda sekiz aylıkken nezle oldu nefes alırken tıkanmasın diye hafif yastıkla uyuttuk alıştı şimdi bende yastıkla devam ediyorum yastıksız hemen uyanıyor ince ve küçük bebek yastığı.
Gamze20 Oğlum altı yaşında doğduğundan beri yastıkla uyutuyorum çok şükür bir sorun yaşamadık şimdi iki aylık kızım var onu da yastıkla uyutuyorum evet önerilmiyor ama düz zemine yatırınca uyumak istemiyor
Pamukhanim_ uykusuzanne872 1 yaştan beri kullanıyorum ama hasta olmuştu rahat uyuyor diye koymuştum sonra da almadım zaten yatağın içinde dört döndüğü için yastıkta uyuduğu çok nadir
aydint Öyle uyuyosa yatırın, ilk dönemlerdeki tehlikeli zaman geçti, aynı odadaysanız kullanın bebek nasıl uyumak istiyosa Öyle uyutun derim