Geçici misafir mi ne bu tarz bı uygulamaları var sağlık ocaklarının, şehir dışında aşı denk geldiğinde bulunduğun yerde yapıyorlar beni 28 ay aşısı için aradıklarında şehir dışındayım şu tarih gelecegim dediğimde söylemişti hemşire. Bulunduğunuz yerdeki sağlık ocağına gidin yapar diye, süreci çözene kadar bu şekilde yaptırın aşıları.
Yakın zamanda bende kayıt aldım, formla. Sonra bişey için gittiğimde burda gozukmuyorsunuz dedi, doktor doluymuş almamışlar. Ama ben uğraşmadım kısa süre sonra yeni doktor atamışlar sağlık ocağına hemen e devlet üzerinden yeni gelen doktora kayıt aldım