altayy35 yok yok kucağında uyumak istiyorsa izin ver çünkü başka şekilde sakinleşmiyorlar ben kucağımda sallar gece de yanıma alır sarılır yatardım korkacağını anladığım an yanağına küçük küçük dokunurdum o şekilde uyanmasına izin vermezdim böyle böyle geçti ama 1 ay kadar sürdü ….benim bebeğim 5. Ayın içinde şu an hiçbir problemi yok şükür ara sıra yine oluyor ama uzun sürmüyor