yorumcu00 ben de pozitif olduğunu düşünüyorum, inşallah gönlüne göre olur ablanızın 🙏🏻 benim ilki aşılama oldu, nasılsa olmuyo diye düşünürken 3,5 sene sonra kendiliğinden ikinci geldi. Doğal yolla hamile kalabiliyormuşum demekki dedim, ikinciden sonra çift koruma yapıyoruz bizde asla riske atamam 😬