Biliyorum inanın Aynı durumu yaşadım bebeğimde. Bir süre hiçbir şey yemedi içmedi sadece yoğurt yedi. Sonra durup dururken;zorlamayınca ,yemekleri görebileceği bir şekilde önüne koyunca, beni yemek yerken görünce başladı o da yemeye . Bi de emzirme aralığını uzattım . İyice acıksın sofraya oturduğumuzda diye . Acıktı ve yedi. Ama unutmayın, bebekler dönem dönem yemeyi reddedebiliyor. Bu çok doğal. Biz bile her zaman iştahlı değiliz .