ruveyda_34 safis12 12 ay 16 gunluk bebeğim anne baba dede mama gel bunları net söylüyor bide net söyliyemediği bir kac kelime var ama anlamıyouz tam 😂doktorların dmesınw gore 12 aylık bebek 2 kelime soylese yetermıs
Pamukhanim_ safis12 15 aylık kelimesi var baya ama sürekli değil bıdır bıdır susmaz ama anlamlı da konuşmaz
ruveyda_34 safis12 normal canım gecen oyun gruplarına katılmak ıcın bı okula gıttık orda uzman gelişim testı yapmıştı o zaman dmeıstı 12 aylık bebeklerde 2 kelime beklerız dıye 🥰 hemde her bebeğin gelısımı farklıdır gayet normal bebegnız yeterlı kelımeler soyluyor
ruveyda_34 safis12 yaa 16 aralık mı dogduu🥹bizle aynıı forumda boyle aynı gun bebeler ve annelerı gorunce seviniyorum bazı seylerı paylasmayı mersk ettıgım soruları sormayı 😍
Zeynpkcn Cümle kurma olayimiz yok ama kelimelerimiz var baya bir ama ikili cumle falan bazen boyle anne vermem baba gel bu tarzda var baris anladigim baska cümle yok kelime dedigim gibi cok ama 16 ay 12gunluk
Zeynpkcn safis12 ozamanda hatirliyorum anne baba dede anane ece ayse ravza ensar dadi(dayi) emmi diyordu yine cümle YOktu canim