Dream64 Ben artık zorlanmaya başladım açıkçası. Ücretsiz izinde olduğum dönem daha verimli hissediyordum kendime. Birçok şeyi o dönem öğrettim. Şimdi oyun grubuyla ve cimnastikle becerilerini geliştirmeye çalışıyorum. İkinci dönem de anaokuluna başlayacak. Orda da bazı derslere alan öğretmenleri girecek, bir tık içim rahat bu açıdan. Kolaylıklar diliyorum size de🌻