melekct 4 ay oldu ameliyat olalı bugün hafif sızlamaya başladı baktım kenarlarında bir şey yok tam ortasında hafif şişlik ve pembelik var batikon sürdüm başına gelen var mı ? Randevu bulabilirsem doktora gideceğim
cahillesohbetikestim_ melekct keloid olmaya başlamış olabilir. Cildiyeye bi sıra alın gidin isterseniz emzirmiyorsanız krem verirler erkenden önlem almış olursunuz
nilinannesiiiiiii melekct merhaba 35 günlükken ben öyle oldum öyle çok acıyordu kd doktoruma gittim ödem olmuş çok dedi çok acıyordu antibiyotik hap krem birde parol yazmıştı çok iyi geldi geçti