ilknuurrr Doğum yapalı 10 ay oldu hamilelikte idrar yolları enfeksiyon kapmıştım fitil kullandım geçmedi doğumdan sonra da bir kere fitil bir kere krem kullandım yine de geçmedi. Doğumdan sonra böyle başına gelen var mı? Geçmesi için ne yapmam gerekiyor
esm15 ilknuurrr bende hamilelikten beri çekiyorum doğum yapalı 7 buçuk ay oldu hâlâ geçmedi bir sürü antibiyotik kullandım kurtulamadim bol su içiyorum biraz rahatlıyor sonra bidaha devam
yasemin0000 ilknuurrr benim kronik bir rahatsızlığım var kullandığım ilaçlar bağışıklığımı baskılıyor o yüzden sık enfeksiyon oluyorum. Çözümü şöyle buldum ayaklar kesinlikle hep sıcak çorapsız asla ve terlik panduf giyiyorum iç çamaşırımı ütülerim. Doktor bana vajina temizliğinde sudan baska temizleyici sabun vs bişey kullanma dedi florası bozulduğunda da enfeksiyon çok oluyor. Önceden enfeksiyondan dolayı temizleyici jel vs kullanmaya özen gösteriyordum fazla su bile zararlı olabiliyormus. Eskisi kadar sık olmuyorum artık