Kızlar oglumun saçı belirgin şekilde dökülmeye başladı yattı yatakta kıyafetinde en korkutucu asıl mesele agzında parmaklarında 🤦♀️🤦♀️ bu cigere yapışması gibi durumlara açık Bi olay gibi görünüyor allahım esirgesin 3 buçuk aylıgız saçlarımızı sıfıra mı vurdurmmız gerekiyo? Traş ettiren var mı faydası zararı olur olmazı bilgi sahibi olan anneler yazabilir mi?