Kızlar bebeğim 3 ay 2 günlük. 3. Ay kontrolü için hastaneye gittiğimizde 15 gün boyunca 50 gram bile almamış. Tahlil yaptırdık idrar yollarında iltihap var dedi doktorumuz sanki zayıflıyor kuzum hâlâ.. reflü, gazkolik, bronşit, şimdi de bu. Yavrum ilaçlarla ayakta resmen doğumunda 10 günde yoğun bakımda kalmıştık. Çok üzülüyorum o süreçler aklıma geliyor. Nasıl geçirebilirim İYE yi? Antibiyotik vs. başladık onun haricinde neler yapabilirim doktorumuz iyi olmazsa hastaneye alabiliriz dedi. İnşallah olmaz..😓