esmermomm evet çok zor diyetisyen bir çocuk doktoruna git ama bence zorlama dedi ne seviyorsa onu yesin dedi alerjik olduğu için ikimiz de diyet yapıyoruz kahvaltı çok zor peynir mi yiyor hergün bırak onu yesin dedi ama bu çok üzücü zorla yedirdim ben ne yapayım gerektiğinde tv verdim üzülerek yanlış olduğunu biliyorum ama ne yapayım yesin diye ona başvurmuştum çocuk bir yere dalmadan yemiyor anne sütüne güveniyor örneğin sabah 10.30 emmişti 3 e kadar aç bekledi artık parmaklarını yiyor ama ek gıda istemiyor taaa ki uyku zamanı gelince emzirdim açlıktan bayılsa bile kabul etmedi siz düşünün kızım zor bir bebek hem uyku konusunda hem ek gıda huyu da oldukça zor mızmız bir bebek 🥹