Merhaba annelerim bebeğim 4 aylık olmak üzere ve vermem gereken 10 kg fazlam var emzirirken herkes zayıflarken ben kilo alıyorum çünkü her emzirme sonrası deli gibi acıkıyorum ve yiyorum bilmiyorum napcam aynadaki görüntümden midem bulanıyor bakmak bile istemiyorum bana tüyo verir misiniz