Öncelikle yeni yılınız kutlu olsun ❤️
34 aylık bir oğlum var. Çok akıllı, çok zeki bir çocuk. Konuşması uykusu yemesi hepsi düzenli. Havalar güzelse günde 2 kere parka çıkar. Şuan malesef havalar bozuk olduğu için tüm gün evdeyiz. Gurbette olduğumuz icin 20 günde bazen 1 ayda çocuk görür. Burada yalnızca bir aile var görüştüğümüz. Evde gayet uyumlu, oyun oynar, etkinlik yapar ama kıpır kıpır. Dikkatlidir evdeki bir farkliligi hemen anlar. Ampul değişse onu bile fark eder. Hafıza kuvvetlidir unutmaz. Geçen ay benim memlkettime gittik. Hava güzeldi bahçede masa kurduk kalabalıktık 50 kişi vardır. Çocuklarda vardı. Oğlum o gün öğle uykusu uyumadı bahçede suyla sürekli oynayıp birilerini ıslatmak istedi. O sırada sözümü dinlemedi yapma dur gibi. Teyzemde acaba hiperaktif olabilir mi dedi. O günden beri aklıma takıldı sürekli düşünüyorum. Eşim hareketlerinin çok normal olduğunu söylüyor. Tıp fakültesinde çocuk psikiyatrisi Dr. Öğretim üyesi hoca var ona götürmeyi düşünüyorum. 3 yaş erkek çocukları hep böyle mi? Evde mesela canı sıkılsin istediği olmaisn sevinsin bazen vurur genellikle vurur ama dışarıda parkta vs kimseye vurmaz onlarla oyun oynar etrafta koşmaz elinde buyuteci ile sülük toplar