Miraay bende öyleydim sürekli dahiliye kardiyoloji arası geziyordum en son 187 nabızla acillik oldum adam e nabızımj görünce sen bi psikiyatriye git dedi. Emzirdiğim için gitmedim o zaman 3 ay önce başladım şuan çok iyiyim ekstra atım mide bulantısı yalancı baş ağrısı kol uyuşmadı hepsi vardı. Şuan çok şükür düzeldim. Doktorun bana tek dediği 20 gün sabret ilacı içerken sonra rahat edeceksin dedi gerçekten öyle oldu. 17nci günde faydasını gördüm. Bende çok kızıyordum millete psikiyatriye git diyince falan ama inanın geç bile kalmışım.