Merhaba annelerim, bu dönemde bebeklerinizin uykuları nasıldı? Ya da nasıl? Bizim ki asla derin uykuya dalamıyor cok yüzeysel uykusu memede uyur gibi oluyor kundaklı olmasına rağmen irkilip kendini uyandırıyor. Uyutması 1 saat sonra yerine koyunca hemen yine uyanıyor. Sizde de böyle mi yani uykuya geçememe sorunu var. Uykuda da çıt sesine irkilip yine uyanıyor