Busranurnsjsjsjsjsnsndns Kızlar elinde olan satmak isteyen varmı acaba çok beğeniyorum ama fiyatları çok yüksek makul fiyata satan varsa almak istiyorum
Bebekka34 Merhabba ben satmak istiyorum kabin boya geçmek için. Gri renk benimki. Hiç fiyat düşünmedim. Sağasağlam bir bebek arabası. Aklınızda ki rakam nedir
Busranurnsjsjsjsjsnsndns Bebekka34 resim atarmisniz video yada bakayım kaç ay kullandınız birde aklımda bir rakam yok siz belirleyin makul ve temiz olursa Alicam inşallah 😊