bircek kendi kendinize gibi hissetmeniz cok normall ayni bu cumleyi kurup aglamistim esime. Inanin her sey halloluyor, benim de daha bebegim kucuk ama ilk 1 ay neler yasadim nasil caresiz hissettim bi allah bi ben bilirim. Heer sey duzelecek hic merak etmeyin. Siz evladiniz icin en iyisini bilirsiniz zaten. Problem sandigimiz seyler duzelip gidiyo. Hatta kendiliginden yoluna giriveriyo bazi seyler.
Biberon philips avent kullandim ama ucu 1 numara olmali. Elimde bastirarak ilikligina bakmak istiyodum sutun, getiremiyodum elimle. Oyle zor yani emmesi. Yenidoganlar icin. Herkesin deneyimi, tecrubesi farkli. Bunu yapin yoksa olmaz diyenlere kulak asmayin. Her bebek o kadar farkli ki. Kiminde biberon meme reddi yapiyo, kimininki her seyi emiyo masallah. Siz kendi bebeginizi taniyip yolunuzu bulacaksiniz eminim ben