İyi yillar diliyorum öncelikle 🥰
Annelerim benim bi sorum olacak sizlere biz mama kullaniyoruz ve bi ara istada bi post gördüm mama kullananların dikkat etmesi gerekenler diye biraz baktım ve videoda kadın mama yapıyor ve mamanin az bi kısmı çözünmüyor pütür kalıyor bende o ana kadar hiç dikkat etmemiştim baktım bizdede kaliyo mamadan kaynaklıdır diye mama değiştirdim ama bundada oluyo sizinde başınıza böyle bi durum geldımi geldiyse bu durumda bi çözüm bulabildinizmi çünkü süzmek zorunda kalıyorum dişarda ne yapacam bilmiyorum yardımınıza ihtiyacım var