fatmaanuurr22 Kızlar dün gece kızıma bakmaya kalkacaktım ki bir akıntı hissettim ayağa kalkıp iki adım attım ve iç çamaşırım pijamam ıslandı, lavaboya gidip hemen baktım şeffaf su gibi bir şeydi ama komple beni ıslattı, neden olabilir başına gelen var mı?
Fkulcu94 fatmaanuurr22 enfeksiyondur muhtemelen ilerlemeden hemen önlemini alın daha sonra geçmiyor ben ilk çok önemsemedim sonra kronik hala geldi meğerse spiralden oluyormuş onu cikartinca geçti
uykusuzgiller fatmaanuurr22 bana da olmuştu aratirdiğimda yumurtlama zamanı sefaf oluyor diyordu doktora da sormuştum takvime bakın yumurtlama zamaniniz olabilir mi ?
fatmaanuurr22 lina01010 evet ama kokusuz şeffaf su gibiydi enfeksiyon hiç gelmemişti aklıma teşekkür ederim
fatmaanuurr22 Fkulcu94 benim gebeliğin başından beri vardı sürekli tekrarlıyordu,doğum yaptıktan sonra şikayetlerim geçince bitti sanmıştım meğerse geçmemiş teşekkür ederim sizede
fatmaanuurr22 Fkulcu94 chatgptye bundan bahsedince bana pcos olabilir dedi enfeksiyon kokulu renkli akıntı olur dedi anlam veremedim ya
fatmaanuurr22 uykusuzgiller doğum yapalı 7 ay oldu 40′ım çıktıktan sonra hemen adet oldum ve sonrası hep düzensiz devam etti emzirmiyorum da sütüm iki aylıkken kesildi yani çoktan düzene girmiş olması gerekiyordu ama çok düzensiz bu yüzden yumurtlama dönemim ne zaman hiç bilmiyorum 🤷
uykusuzgiller fatmaanuurr22 düzensizlik de nasıl oluyor bilmiyorum doktora git bence başka nasıl düzene girecek
fatmaanuurr22 uykusuzgiller randevu aldım ama henüz 13 gün var o yüzden buraya sormak istedim belki bilen vardır diye
ayisit fatmaanuurr22 baya da olmuş, genelde yumurtlama döneminde sıvı şeffaf kokusuz akıntı olur o yüzden sordum. Kokusuz ise korkmayın koku kaşıntı yanma varsa enfeksiyondur.
fatmaanuurr22 ayisit evet kokusuz şeffaf su gibiydi günümü de bilmediğim için böyle ikilemde kaldım başıma da hiç gelmeyince korktum