Bebegm 8 aylık cok doktora götürdüm bısey cıkmadı ilk 4 ay gece gündüz ağladı gaz dedik 8 aylık oldu gündüzler hiç durmuyo uyandıktan 15 dk snra iyi sonra öbür uykuya kadar ağlayarak geçiyo diş desen 700 liralık diş rahatlatıcı bitkisel seyler aldım aç desem imkansız mama ek gıda herseyını veriyorum kakada yapıyo artık psikolojim bozuldu