Kızlar selam , hamilelikten önce yıllardır bağırsak sorunum var kabız olurum hemoroid ara ara kendini hatırlatır ancak bir ay önce sezeryan oldum eve geldiğimden beri hemoroid şişliğim var bebeğimi sık sık emzirdiğim için çıkamıyorum dışarı artık 10 gün sonraya kaldı merak ettiğim bu geçecek mi yoksa böyle mi kalacak ölüyorum ağrıdan bu farklı bir boyut 😔