symstf alparslanerdogan yaa pardon ben kız olarak anlamışım 😅 bitmediler bir türlü yaa olsun olsun sağlıklı oldukları sürece gelişimleri iyi olduğu sürece sıkıntı yok. Ve amin inşallah 🧡
1cocukannesi_1 alparslanerdogan bence bebeğinizin boyu gayet iyi ya benim kızım 12 aylık 73 cm bana da herkes bu çocuk çok kısa doktora götür dediler endokrine kadar götürdüm hepsi boyu gayet normal dediler ki 50 cm doğmuştu Persentil iyiyse sıkıntı yoktur.
alparslanerdogan 1cocukannesi_1 sağlıkla büyüsün yavrunuz🙏🏻 teşekkür ederim hastalık dert vermesin görmeyelim🙏🏻