papatya_17 😂aynı dert bende var bend oturma odasının bi kısmını boyamak istiyorum ama 4 gündür fena kar yağıyor kar yağmadan 1 gün önce boya yapmaya karar verdik sabahında kar başladı bu haftadan sonra güneşliymiş hava o zaman boya yaparım kapı pencere açık bırakıp annemlere giderim diye düşündüm sizde öyle yapın isterseniz