Merhaba, benim bebeğim 4,5 aylık yenidoğduğunda bağırsağından ameliyat oldu ve kolostomi açıldı. Yaklaşık 15 gün öncede yeniden ameliyat olarak kolostomi kapandı. Anal darlık olduğundan buji ve rektal yıkamalara devam ediyoruz. Bağırsak yapışıklığı olmasın yeniden ameliyata gerek duymayalım diye. 22 gün hastanede yattık ve şimdi evimizdeyiz ama bebeğim hiç huzurlu değil haliyle belli bir cc üzerine çıkıp mamada veremiyoruz o gülen bizimle oynayan kızım gitti sürekli ağlayan huzursuz bi bebek var sanki bu durumu yaşayanlar varmı ? Kolostomi kapama sonrası ne zaman düzene gireceğiz ne zaman herşey yoluna girecek. Çok yoruldum 😢