Kızım 9 kiloyu bile görememiş dün tarttım. Çok üzüldüm. Dopum kilosu 2.700. Küvez süreci filan olmadı. Anne sütüde aldı bu zamana kadar ama maalesef kilo alımı çok yavaş. Oğlumda böyle. Ben kabullendim artık sağlıklı olsunlarda herşey kilo değildir diyorum. Yedikleri kaliteli kemiklerine bağışıklıklarına yarasın daha iyi.