Minel-inannesi annevebebegiii__ bizim oda termostatı var, 18 19ayarında duruyo yeterli geliyo evde üşüyen olmuyo😊 kan değerlerinize düşmüş olabilir, adet döneminiz olabilir, bağışıklığınız düşüktür hastalık alameti olabilir, sıcak seviyosunuzdur😊
annevebebegiii__ Minel-inannesi sıcak seviyorum adet olacağım evet kfkdkd ev şimdi 26,7 terlemeye başladım kfkdkd
annevebebegiii__ sudenaz0 hayır bulunduğumuz yer zaten çok soğuk bence ev ısınmıyor tek salon 26 gösteriyor