simseklivekalpli emlakjet uygulamasından kiralık daire ilanı bulduk 24 bin tl değerinde,evin sahibi olarak tanıttı kendini perşembe günü kiracı çıkacak perşembe günü gidip bakabiliriz dedi. Sözde yarın gidip bakıcaz. 2 3 kişi var sizden önce göstericem dedi bizde binayı yeri konumu bildiğimiz için kaçırmak istemedik eşim depozitoyu gönderiyim benim olsun dedi anlaştık. Dün aradı adam dask filan işlemlere başladık dedi işte mesajları duruyor zaten. Bugün aradı eşim perşembe günü kaç gibi gelicez diye telefonu kapalı adamın. 😔😔