Kızlar bebeğim 10 ay 10 günlük bu zamana kadar gayet iyiydik 8.ayına kadar blend kullanmadım hep pütürlü yedirdim, bir iki haftadır köpek dişleri şiş bu aralar hiç iştahı yok zorlanmasın diye püre yapıyordum başlarda yiyordu şimdi onu da yemiyor mama içmesi yerinde ama ek gıda tırt oldu ne kahvaltı ne akşam yemeği biraz zorluyorum acaba kendi haline mi bıraksam diyorum, kendisine de bakarsam hiç yemeyecek. Ne yapmalıyım?