sisemu Nuranaliii ah Sultanbeyli... cocukluğum gecti o sokaklarda. Nasıl geliştigini dün gibi hatırlarım😪
sisemu Nuranaliii geldiğiniz yer neresi merak ettim :) benim de tatile geldıgim bir yıl bir bulusma ayarlasak ne güzel olur😂
Nuranaliii Aysgl1997 Görümcem de adil mahallesinde oturuyor sürekli gidip gelirim ona seviyorum oraları yeni imar hep güzel de🤗
Nuranaliii sisemu Arnavutköy’de oturuyordum ordan Sultanbeyline geldim ve iyiki gelmişim 🤗Olur ayarlarız tabikide