7 buçuk aylık bebeğim var emziriyorum daha regl olmadım 14 gün önce iki gün boyunca kahverengi akıntım oldu iki gündür de regl olcakmisim gibi sürekli karnım ağrıyor ama yok omadim daha neden olabilir normal mi böyle bir durumla karşılaşan var mj hastaneye falan gitmeme gerek var mi