1anne1cocukk Ateş ölçer olarak braun ve nexus arasında kaldım kullanan annelerimiz bilgilendirebilir mi beni
alieyment 1anne1cocukk nexus çok memnunım hem kulaktan ölçüm ü var hem alnından. 3 kademeli evin derecesini ölçüyor yetişkin birde bebek. Pahalı almaya bence gerek yok braun kalitesi şaşmaz ama nexus dan çok çok memnun kaldım
suhedaaaaa 1anne1cocukk nexus var bizde güzel ama bence en doğru sonucu koltuk altından ölçen cihaz veriyor. Belki braun daha farklıdır kalite olarak.
civcivmom alieyment bende aldm alından bebek olan moda getiriyorum 40 ölçtü ateşi ya benm de 41 ölçtü neden acaba
Esmabetul 1anne1cocukk onları değil de medisana diye bir marka kullanıyorum hem kızıma hem oğluma 4 yıldır sağlam doğru ölçüm yapıyor
2_oglanannesi 1anne1cocukk 7 yıldır braun kulaktan ölçer kullanıyorum çok şükür bi sorun çıkarması bize